Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ - ΠΛΟΥΤΟ

http://www.facebook.com/note.php?created&&note_id=181905405193863&id=138265112865884



ΠΡΟ.ΣΤ.Α.ΤΕ.Υ.Ω
ΠΡΟσωρινή ΣΤέγη σε ΑδέσποΤΕς ψΥχές τΩρα!!!!
FOSTER HOMES FOR STRAY ANIMALS

Ομάδα Εργασίας του
Stray-Life.gr

** Τι είναι η Φιλοξενία Αλληλεγγύης & Όροι Συμμετοχής
Για να δηλώσετε συμμετοχή σε οποιαδήποτε θέση, παρακαλούμε να είστε σίγουροι πως έχετε διαβάσει τους όρους και τους κανονισμούς του Stray-Life.gr

** Πάμε τώρα για μία ακόμη Φιλοξενία-Αλληλεγγύης:
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΜΕ ΛΕΝΕ ΠΛΟΥΤΟ,ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ,ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ,ΕΙΜΑΙ ΑΔΕΣΠΟΤΑΚΟΣ,ΟΥΤΕ 2 ΧΡΟΝΩΝ,ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΛΑΜΠΡΑΝΤΟΡ-24 ΚΙΛΑΚΙΑ- ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΗΚΑΝ ΝΑ ΠΕΡΙΠΛΑΝΙΕΜΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΠΑΡΚΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΕΛ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙ... ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΚΟΣ,ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΣΤΙΣ.. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΥΜΠΑΘΗΣΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΟΣΟΙ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΑΝ..ΜΕ ΤΑΙΣΑΝ,ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ...ΕΙΜΑΙ ΥΓΙΕΣΤΑΤΟΣ,ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΣ, ΑΠΟΠΑΡΑΣΙΤΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΙΡΩΜΕΝΟΣ!!ΤΩΡΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΓΕΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΝΑ ΒΡΩ ΜΟΝΙΜΟ ΣΠΙΤΑΚΙ!!ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΤ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ,ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΜΟΥΤΡΑΚΙ, ΟΜΩΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΑΓΑΠΙΕΜΑΙ ΕΥΚΟΛΑ...ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΝΑΣ ΠΙΣΤΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣ!!! ΕΙΜΑΙ ΗΣΥΧΟΣ,AΛΛΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΛΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ,ΓΑΥΓΙΖΩ ΣΠΑΝΙΑ, ΤΑ ΠΑΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΑΥΛΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΑΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ.. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΒΡΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! τηλ. 693 20 99 268






Μέντορας:Anastasia Mijalopulu, Jennie Kallergi

Αλληλέγγυοι:
1)
2) 
3)
4) 
5)
6) 
7)
8)
9)
10)

Τροφή- Συμβουλές υγείας:  

Ανάδοχος: 

(Η φιλοξενία του, αρχίζει απο τις ..........................)
Μπορείτε στα σχόλια να προσφέρετε την αλληλεγγύη σας ή την αναδοχή σας και θα τα προσθέσω εδώ. Μπορείτε επίσης να δηλώνετε συμμετοχή για Μέντορας, Αλληλέγγυος ή Ανάδοχος στο jkallergi@hotmail.com ή τηλεφωνικα στο 6932297236 



** ΠΡΟ.ΣΤ.Α.ΤΕ.Υ.Ω: Αίτηση για Φιλοξενία Αλληλεγγύης

prostatevo.blogspot.com



* Μπορείτε στα σχόλια να προσφέρετε την αλληλεγγύη σας ή την αναδοχή σας και θα τα προσθέσουμε εδώ. Μπορείτε επίσης να δηλώνετε συμμετοχή για Μέντορας, Αλληλέγγυος ή Ανάδοχος στο jkallergi@hotmail.com



** Τι είναι η Φιλοξενία Αλληλεγγύης & Όροι Συμμετοχής

Για να δηλώσετε συμμετοχή σε οποιαδήποτε θέση, παρακαλούμε να είστε σίγουροι πως έχετε διαβάσει τους όρους και τους κανονισμούς του Stray-Life.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου